ÇáÑÆíÓíÉ » » طريقة عمل سلطة البيتزا بالصور 2013

طريقة عمل سلطة البيتزا بالصور 2013

طريقة عمل سلطة البيتزا بالصور 2013,شرح خطواعمل سلطة البيتزا ,طريقة تحضير سلطة البيتزا,وصفة سلطة البيتزا

طريقة عمل سلطة البيتزا
طريقة عمل سلطة البيتزا بالصور 2013
  • الكمية تكفي: 4 أشخاص
  • وقت التحضير: 25 دقيقة
  • وقت الطهي: 25 دقيقة
  • المقادير: كابوتشى
    بطاطس
    حمص
    خيار
  • التحضير: زي الصوره مابتقول مقطعه كابوتشي وسلقه حمص وسلقه بطاطس مكعبات وقطعه خزرشرايح بالطول وفطعه خيار
    وكمان بعمل سلطة بنجر وبسله خضرا بس ماكنوش متوفرين عندي
  • الطبخ: دي بعد ماتغطت بالصوص الصوص دا ياجماعه انا بموووووووووووووووووووووووووووووت فيه
    وكنت نفسي اعرف بيتعمل ازاي
    المهم لما كنت في شهر العسل في شرم الشيخ واللي ماشوفتهاش من ساعتهاحزينةمش قدارة امسك دموعي
    سئلت الشيف عليه وعرفت الوصفه
    ايه بقى مايونيز على كتشب وتحطي الكميه اللي توصلك للون ده يعني انا بحط مايونيز في الطبق وبعدين بضيف الكاتشب ولحده واحده
    واقلب لحد مايديني اللون ده وبعدين اضيف نص معلقه صغيره مسطرده
    وبس واضيفه على نص الطبق
    اما الصوص الابيضفدا علبة زبادي عليها اربع معالق لبن ومعلقه صغيره سكر ومعلقه صغيره خل واقلبهم كويس واضيفهم على الوش وبعدين احطهم في التلاجه
    لوقت الاكل وساعات بعمل كول سلو جمبهم بصراحه بنعمل هجووووووووووم على السلطه
    المهم
    الطبق اللي بعده البيتزا

  • ..........................

المشاركات الشائعة

اخبار العالم,100,الادباء و الشعراء,1,الاسرة و المجتمع,10,الاسلام ديننا,1,الديكور والمنزل,3,الصحة والطب,95,العلم و التعليم,6,المرأة و الاناقة,10,عالم الصور,2,مطبخك سيدتي,68,
الاسم

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

 
copyright ©
Themes Created By Sora Templates & Mybloggerthemes Transante By Mr.Nemine